KUOPION JU-JUTSUSEURA

Kuopiolla on pitkä historia Hokutoryu ju-jutsussa, sillä seuramme on perustettu jo vuonna 1984. Olemmekin yksi pisimpään toimineita paikallisia kamppailuseuroja.

Nykyään Kuopion ju-jutsuseurassa voi Hokutoryu ju-jutsun lisäksi harrastaa myös Kenjutsua, juniori ju-jutsua sekä kuntonyrkkeilyä, jossa nyrkkeilyn lisäksi yhdistetään monipuolisesti myös lajinomaisia liikuntaharjoitteita ja kehonpainotreeniä.

Kuopion ju-jutsuseura on aktiivinen toimija paikallisissa liikuntatapahtumissa. Järjestämme harjoituksia myös tilauksesta erilaisille kohderyhmille. Vuosien varrella tatamilla onkin vieraillut porukkaa aina maanpuolustusjärjestöistä ja työporukoista peruskoululaisiin. Lajinäytökset ovat myös yksi tapamme tarjota tietoa harrastusmahdollisuuksista.

Seuramme ohjaajilla on pitkä kokemus liikunnan ja kamppailulajien parissa. Ohjattujen monipuolisten harjoitusten kautta harrastajille pyritään rakentamaan oma, nousujohteinen urapolku kamppailu-urheilun, ja liikunnallisten elämäntapojen parissa.

Uudet ja avarat harjoitustilamme sijaitsevat vuonna 2019 avatussa Kuopion liikunta- ja kamppailukeskus Liikkeessä, osoitteessa Väliköntie 4. Paikka on helposti saavutettavissa niin jalan, julkisilla, kuin omalla autollakin, ja harjoitussalin pihassa on runsaasti ilmaista parkkitilaa. Salin yhteydessä toimii myös toiminnallisen harjoittelun kuntosali, josta seuramme jäsenenä on mahdollista saada erilaisia etuja.

Tervetuloa liikkumaan kanssamme!

Linkki: Kuopion liikunta- ja kamppailukeskus Liike